Witamy serdecznie na stronie internetowej Oddziału Łódzkiego
Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy.

Mamy nadzieję, że ułatwimy Państwu docieranie do rzetelnej informacji. Tutaj chcemy prezentować wielkość oraz problemy naszego Kościoła, zagadnienia społeczne, cywilizacyjne, publikacje członków Stowarzyszenia, stanowiska w ważnych kwestiach. Nie będziemy konkurować w informacjach bieżących z innymi portalami (niektóre z nich wskazujemy w odnośnikach), natomiast gorąco zapraszamy do lektury wszystkich tekstów - ich aktualność znacznie przekracza czas prezentacji na stronie głównej. Zachęcamy do korzystania z odnośników: "Publikacje" i "Polecane". Mamy nadzieję na stały rozwój strony dzięki aktywnej współpracy użytkowników. Z góry dziękujemy za materiały, uwagi, propozycje.
Prosimy kierować je na adres: lodz@katolickie.media.pl

Twórcy patriotycznej odzieży podpadli „Newsweekowi”

Redakcja stanęła w obronie... Karola Marksa

Patriotyczna odzież marki „Red is Bad” nie spodobała się „Newsweekowi”. „Nowa kampania Red is Bad jest naprawdę bad” – napisali redaktorzy w odniesieniu do nowej kolekcji RiB „Goodbye Mr. Marx”. Tygodnikowi nie spodobał się przekaz zaprezentowany w kampanii reklamującej odzież – malowania popiersia Karola Marksa na czerwono, czy mielenie jego książek.

Red is Bad to polska marka odzieży patriotycznej. Jak piszą właściciele, odzież stworzona jest dla ludzi ceniących wolność i dumnych z polskiej historii. „Stawiamy na najwyższej jakości ubrania patriotyczne,(…) przypominamy zapomnianych bohaterów i heroizm naszych przodków w walce o wolność.(…) Historia Polski inspiruje nas do projektowania odzieży męskiej i odzieży damskiej oraz koszulek dla dzieci, ubrań historycznych, patriotycznych czy wolnościowych”.

Producenci odzieży patriotycznej zostali w ub. roku uhonorowani przez „Codzienną” laurem Przedsiębiorca Roku 2015 w kategorii małe i średnie przedsiębiorstwa.

Firma stała się solą w oku niejednych. Chciano już kiedyś cenzurować patriotyczne koszulki w szkołach. Na łamach „Głosu nauczycielskiego” ukazał się artykuł, w którym psycholog doradzająca pedagogom, nawołuje do reagowania na popularną wśród młodzieży patriotyczną „odzież kibolską”.

Niedawno RiB zaprezentowało nową kolekcję „Goodbye Mr. Marx”. I zaczęło się biadolenie.

„Doceniając wybitny wpływ Czerwieni w niszczeniu człowieczeństwa, kulturalnego dorobku ludzkości i szerzenia cywilizacyjnej zapaści, oddajemy Wam wolność wyrażenia rewolucyjnego zapału. Jedyna prawda niech zatriumfuje!” – napisano w opisie.

Newsweekowi nie spodobała się kampania poświęcona Karolowi Marksowi, w której młodzi ludzie mielą książki niemieckiego rewolucjonisty, czy malują jego popiersie czerwoną farbą. Samego Marksa opisali jako „cenionego filozofa i twórcę współczesnej ekonomii".

O tym, że był współzałożycielem I Międzynarodowego Stowarzyszenia Robotników, czy że zaangażował się w tworzenie Związku Komunistów nie wspomnieli. Od 1844 roku współpracował z Fryderykiem Engelsem, z którym w 1848 roku wspólnie wydali Manifest komunistyczny – program Związku Komunistów.

Są tacy, których boli nasz dynamiczny rozwój i fakt, że to, co robimy, mocno wpływa zwłaszcza na młode pokolenie Polaków. Tysiące młodych ludzi na co dzień pokazują dumę z polskości i silną tożsamość, nosząc naszą odzież

– mówili Paweł Szopa i Jakub Iwański w rozmowie z „Gazetą Polską Codziennie”.

Jakże to aktualne i dziś…

za:niezalezna.pl/97070-tworcy-patriotycznej-odziezy-podpadli-newsweekowi-redakcja-stanela-w-obronie-karola-marksa

Copyright © 2017. All Rights Reserved.