Chrześcijanie w USA nie kupują w firmie agresywnie promującej związki homoseksualne. Efekt bojkotu jest zaskakujący!
Konsumencki bojkot zainicjowany przez chrześcijańską organizację rodzin American Family Association (AFA) w stosunku do sieci domów towarowych JC Penney – agresywnie promujących związki homoseksualne – doprowadził do tego, że sprzedaż w sklepach spadła o jedną czwartą.
W efekcie zarząd spółki zwolnił szefa Rona Johnsona, który wraz ze znaną rzeczniczką JC Penney, Ellen DeGeneres nie ukrywali, że są zwolennikami legalizacji par tej samej płci, co miało przełożenie w treści kolejnych kampanii reklamowych. Założona w 1902 r. przez Jamesa Casha Penney’a firma kojarzona była dotąd z tradycyjnymi wartościami rodzinnymi i religijnymi.
więcej na: http://wpolityce.pl/wydarzenia/51315-chrzescijanie-w-usa-nie-kupuja-w-firmie-agresywnie-promujacej-zwiazki-homoseksualne-efekt-bojkotu-jest-zaskakujacy (tb,kn)
W efekcie zarząd spółki zwolnił szefa Rona Johnsona, który wraz ze znaną rzeczniczką JC Penney, Ellen DeGeneres nie ukrywali, że są zwolennikami legalizacji par tej samej płci, co miało przełożenie w treści kolejnych kampanii reklamowych. Założona w 1902 r. przez Jamesa Casha Penney’a firma kojarzona była dotąd z tradycyjnymi wartościami rodzinnymi i religijnymi.
więcej na: http://wpolityce.pl/wydarzenia/51315-chrzescijanie-w-usa-nie-kupuja-w-firmie-agresywnie-promujacej-zwiazki-homoseksualne-efekt-bojkotu-jest-zaskakujacy (tb,kn)