Spada sprzedaż dzienników. Najwięcej traci... „Gazeta Wyborcza”

Jak poinformował portal WirtualneMedia.pl średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w czerwcu spadło o 16,78 proc. Najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”.

W czerwcu najlepiej sprzedawał się dziennik „Fakt”, który sprzedawał się średnio w 178 150 egzemplarzach, co oznacza spadek o 15,75 proc. w skali rok do roku.

Drugą lokatę zdobył kolejny tabloid - „Super Express”, tu również odnotowano spadek – wynoszący 19 proc., co pozwoliła na sprzedaż średnią wielkości 89 964 tys. sztuk.

Na trzecim miejscu podium „Gazeta Wyborcza”, która sprzedawała 66 757 egzemplarzy, równocześnie notując największy spadek – aż o 28,20 proc. Na kolejnych miejscach „Rzeczpospolita” (40,3 tys. sztuk), „Dziennik Gazeta Prawna” (31,3 tys.), „Przegląd Sportowy” (14,7 tys.), „Gazeta Polska Codziennie” (11,5 tys. egz.), „Puls Biznesu (9,5 tys. egz.) i Parkiet (4 tys.).

za:www.tysol.pl

***

To GazWyb jeszcze wychodzi? ...  :-)

k