Komunikaty i informacje
Fatalne wieści dla TVN i Polsatu. Opublikowano wyniki oglądalności rynku telewizyjnego
Z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez serwis "Wirtualne Media" wynika, że liderami oglądalności rynku telewizyjnego w październiku 2022 r. były stacje TVP1 i TVP2. Dopiero za nimi uplasował się TVN i Polsat, które zanotowały największe spadki.
Bez wątpienia najpopularniejszą stacją telewizyjną w październiku 2022 r. był kanał pierwszy Telewizji Polskiej. Średni udział dobowy kanału wyniósł 8,44 proc. i zmniejszył się w stosunku do poprzedniego roku o 6,53 proc.
TVP2 na drugim miejscu. Fatalne wyniki TVN i Polsatu
Co ciekawe, z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2. Udział tej stacji telewizyjnej w analizowanym okresie wynosił 7,44 proc. (spadek o 2,23 proc.).
Dopiero na trzecim miejscu uplasował się TVN, stacja niewątpliwie mająca duże zakusy na to, by być liderem w powyższym zestawieniu. Udział redakcji z Wiertniczej wyniósł 7,44 proc., co oznacza spadek aż o 8,72 proc.
Czwarte miejsce zajął Polsat z 7,31 proc. udziału. Wynik tej stacji również poleciał mocno w dół, bo aż o 10,74 proc.
Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 32,7 proc. w październiku 2021 roku do 30,62 proc. w październiku 2022 roku – poinformowano.
Stacje informacyjne ze wzrostem
Ze stacji zajmujących się tematyką informacyjną najbardziej popularny jest TVN24, którego udział wynosi 5,65 proc., co stanowi wzrost o 12,33 proc.
Za TVN24 uplasowało się TVP Info, notując 4,77 proc. udziału (wzrost o 9,66 proc.).
Ze stacji newsowych z 13-tego na 10-te miejsce awansował Polsat News. Udział tej stacji wynosi 1,78 proc. (wzrost o 20,27 proc.).
za:www.tysol.pl