Witamy serdecznie na stronie internetowej Oddziału Łódzkiego
Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy.

Mamy nadzieję, że ułatwimy Państwu docieranie do rzetelnej informacji. Tutaj chcemy prezentować wielkość oraz problemy naszego Kościoła, zagadnienia społeczne, cywilizacyjne, publikacje członków Stowarzyszenia, stanowiska w ważnych kwestiach. Nie będziemy konkurować w informacjach bieżących z innymi portalami (niektóre z nich wskazujemy w odnośnikach), natomiast gorąco zapraszamy do lektury wszystkich tekstów - ich aktualność znacznie przekracza czas prezentacji na stronie głównej. Zachęcamy do korzystania z odnośników: "Publikacje" i "Polecane". Mamy nadzieję na stały rozwój strony dzięki aktywnej współpracy użytkowników. Z góry dziękujemy za materiały, uwagi, propozycje.
Prosimy kierować je na adres: lodz@katolickie.media.pl

Polecane

Zaczyna się na całego! Trwa usuwanie chrześcijaństwa z życia publicznego!

Za oceanem reklamy bożonarodzeniowe, nie mają prawa bytu! Chodzi o wyświetlany w autobusach spot reklamowy, który dotyczył „idealnego prezentu”. W reklamie nie chodziło jednak, o przedświąteczną gorączkę i skłonienie do zakupu prezentu must have; wełnianego swetra, świetnej książki, czy drogiego gadżetu, spot głosił, że idealnym prezentem jest sam Bóg, który rodzi się w Betlejemskiej stajni.

Spot przedstawiał sylwetki pasterzy na tle nocnego nieba oświetlonego jedynie przez Betlejemską Gwiazdę, obrazowi towarzyszyło wymowne hasło „Znajdź idealny prezent” oraz adres strony www.findtheperfectgift.org. Po wpisaniu adresu w wyszukiwarkę, przed oczami ciekawego odbiorcy otwiera się strona na której widnieje hasło: Jesus is the perfect gift (Jezus jest doskonałym podarunkiem). Strona zachęca do uczestnictwa w Bożonarodzeniowej Mszy świętej, a także informuje o przeprowadzanych akcjach charytatywnych i wolontariatach na rzecz bezdomnych i potrzebujących. Autorzy portalu zachęcają także do pielęgnowania przepięknych adwentowych i bożonarodzeniowych tradycji oraz spędzenia tego wyjątkowego czasu w gronie najbliższych.

Całość utrzymana jest zatem w konwencji pokoju, radości i miłości. Mimo, że przesłanie nikogo nie obraża, znalazły się osoby, którym reklama bardzo przeszkadzała. Okazuje się, można reklamować ideologię gender, można promować LGTB, huczeć o tolerancji i prawie do aborcji, nie można jednak promować Boga i jego Miłości! Nie można, ponieważ, dla niektórych jest to bardzo niewygodne.

Ed McFadden, sekretarz ds. komunikacji archidiecezji waszyngtońskiej powiedział, że „prawdziwym problemem nie jest nasza reklama, ani sposób, w jaki ją prezentujemy. Chodzi o blokowanie możliwości promowania naszej wiary lub dzielenia się naszą wiarą na polu publicznym, o tym tak naprawdę tu mówimy. Uważamy, że jest to po prostu pogwałcenie naszych praw”.

za:telewizjarepublika.pl

Copyright © 2017. All Rights Reserved.