Witamy serdecznie na stronie internetowej Oddziału Łódzkiego
Katolickiego Stowarzyszenia Dziennikarzy.

Mamy nadzieję, że ułatwimy Państwu docieranie do rzetelnej informacji. Tutaj chcemy prezentować wielkość oraz problemy naszego Kościoła, zagadnienia społeczne, cywilizacyjne, publikacje członków Stowarzyszenia, stanowiska w ważnych kwestiach. Nie będziemy konkurować w informacjach bieżących z innymi portalami (niektóre z nich wskazujemy w odnośnikach), natomiast gorąco zapraszamy do lektury wszystkich tekstów - ich aktualność znacznie przekracza czas prezentacji na stronie głównej. Zachęcamy do korzystania z odnośników: "Publikacje" i "Polecane". Mamy nadzieję na stały rozwój strony dzięki aktywnej współpracy użytkowników. Z góry dziękujemy za materiały, uwagi, propozycje.
Prosimy kierować je na adres: lodz@katolickie.media.pl

Komunikaty i informacje

Nowy lider programów informacyjnych. Duży spadek "Faktów" i wzrost "Wiadomości"

Nowym liderem oglądalności programów informacyjnych w styczniu został "Teleexpress", który pokazywany jest w TVP1 i TVP Info. Jednocześnie "Fakty" TVN zanotowały największy spadek w zestawieniu. Liderem wzrostów były natomiast "Wiadomości" TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

 Kilka dni temu pisaliśmy, że stacja TVN24 zanotowała w styczniu spadek oglądalności względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 12,31 proc., zaś TVP Info zanotował z kolei wzrost oglądalności o 17,1 proc., co wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Okazuje się, że w efekcie tych zmian, nowym liderem oglądalności programów informacyjnych w styczniu został "Teleexpress", który pokazywany jest w TVP1 i TVP Info. Oglądało go średnio 3,27 mln widzów, co zapewniło stacjom 28,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

Drugie w zestawieniu były "Fakty", które spadły z pozycji lidera. Ich oglądalność w TVN i TVN24 BiS w ciągu roku spadła o 11,47 proc., czyli o 417 tys. widzów. Był to największy spadek w zestawieniu. W styczniu "Fakty" oglądało 3,22 mln osób. Z kolei udział serwisu uplasował się na poziomie 22,61 proc. Rrok wcześniej było to 24,17 proc.

Podium uzupełniły "Wiadomości" TVP1 i TVP Info, którego widownia zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bo o 2,30 proc. do 3,19 mln widzów. Udział "Wiadomości" w rynku wzrósł z 19,94 proc. do 21,62 proc.

za:dorzeczy.pl

Copyright © 2017. All Rights Reserved.